Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~orangeslsk | użytkownik

imię i nazwisko adresAG zarejestrowany13.08.2006 @16:19:41 ostatnio na stronie15.03.2012 @08:39:09

digart umarl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmurawska.carbonmade.com/
digarty96 komentarze395 posty na forum29

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~panszczepan    11.11.2006 @17:21:18
chyba nikt tego nie wie oO
~panszczepan    11.11.2006 @14:26:17
pffff:P
~kaminska    11.11.2006 @13:56:08
ściema :F hehehehe.

pozdrawiam.
_______
androidalna broń uniwersalna ostatecznego rozstrzygania.
~rulon    11.11.2006 @13:44:13
cuuudooooo ma pani u siebie popodgladam w wolnej chwili pooceniam
_______
http://w-rulonie.com oficjalna strona
http://www.w-rulonie.blogspot.com - fotoblog i blog - świat widziany moimi oczami
~betko    10.11.2006 @23:49:46
a byłem na sympozjum takim o materiałach ogniotrwałych. a ty??
~sensubrak    10.11.2006 @17:38:26
_______
.
~panszczepan    08.11.2006 @23:32:48
szkoda wielka
~Adasko    08.11.2006 @00:22:41
aaa no tak myslalem najlepsze pomysly zachowuje sie dla siebie :P
a dziekuje, dobry soczek :D
~Adasko    07.11.2006 @23:30:12
a masz jakis dobry pomysł? niestety malo jest mojej ulubionej architektury w domu
~Adasko    07.11.2006 @20:38:37
łuuu raczej nieprędko, zimno, nie chce sie z aparatem wychodzic :P
^ajednaktak    07.11.2006 @09:18:37
dzięki
~majownik    07.11.2006 @09:11:05
no bo na pierwszy ten to mnie tak nie ten ale później haha lala i miód
_______
Peace Love Community and Have a Fun
~ania6    07.11.2006 @09:06:16
tak, tak coś w tym jest...
dziękuję i pozdrawiam
_______
WARNING!!!!
~cypel    07.11.2006 @09:03:58


_______
hurra
mogę spersonalizować sygnaturkę oraz dostosować digart.pl do swoich potrzeb
~cypel    07.11.2006 @08:52:44
myslalem, ze na plotki zapraszasz
_______
hurra
mogę spersonalizować sygnaturkę oraz dostosować digart.pl do swoich potrzeb
~vanyel    06.11.2006 @00:59:09
Piekne zdjecia
~smarta    04.11.2006 @14:28:01
fajne folio. widać sprecyzowane upodobanie fot. wszystkie w tej samej tonacji. ciekawie to wyglada .. pozdr
_______
marta
~anaa    02.11.2006 @19:49:24
ej, ale fajnie tu u ciebie, ja sie chyba zadomowie
_______
kupa
~anaa    02.11.2006 @19:44:20
zamieszkać też? jak wolisz
_______
kupa
~riszi    02.11.2006 @17:20:41
no wlasnie o tej plazy z duchami, ogladalam tylko troszeczke
~nicnikt    02.11.2006 @00:53:09
crosby pisalem w pracy i chyba cos przekrecilem nazwe Myslalrm o corby gdyz robimy tam projekt a chodzilo mi o crosby
^Templar    01.11.2006 @18:08:57
ponioslo mnie ... ^^
~kaminska    31.10.2006 @22:46:06
kolor kolor kolor.

o jaaaa.

też chce :F
zatem koRolowo !
_______
androidalna broń uniwersalna ostatecznego rozstrzygania.
~mono82    31.10.2006 @22:20:10
musze ci wszystko opowiedziec
jak nastolatka najlepszej przyjaciolce
z klasy

ps. teraz spie na jawie niby funkcjonujac, jakby umieram, ale to zupelnie sie nie liczy
~Kempua    30.10.2006 @20:39:30
ależ prosze bardzo dziekuje i pozdrawiam
_______
''Jeśli szanujesz dzień dzisiejszy, możesz go uczynić lepszym. A kiedy ulepszysz teraźniejszość, wszystko to, co nastąpi po niej, również stanie się lepsze.''
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt